• Home
  • Samenwerken
    • 1:1 Tech VA Mentorship
    • Mastermind: TechNies Inner Circle
    • Wing Woman Partnership
  • Gratis
    • De VA-groeicheck: van uitvoerend VA naar strategisch partner
    • MASTERCLASS Van uitvoerend VA naar strategisch partner
  • Over mij
  • Blogs
  • Contact
    • Investering
 

Contact

nieske@technies.nl

+31 6 55 33 66 33

Ik beloof je geen 10k maanden. En ook geen 5 nieuw Ik beloof je geen 10k maanden. En ook geen 5 nieuwe klanten per maand. 
Dat zijn dingen die je echt zelf moet doen en - ik spreek uit ervaring - heel hard voor moet werken. 

Wat ik je wel beloof is dat ik jouw sparringpartner ben, met je meedenk in hoe jij je dienstenaanbod zo neerzet dat het past bij wie je bent, maar ook bij wat je wil verdienen. 
Ik beloof je dat ik oprecht, recht door zee en empathisch ben. Maar ik beloof je ook dat ik je zeg wat ik zie, waar het op staat en waar jouw kansen liggen. 

Ik deel alles wat ik geleerd heb en zet me dรกรกr 100% voor in. Het is aan jou om met die informatie, die kennis en die tips jouw verandering in te zetten. 

Dus: ben je loze beloftes een beetje moe? En ben je bereid keihard te werken en je eigen bedrijf bloedserieus te nemen? Be my guest!

Ik ontmoet je graag. 
De eerstvolgende mogelijkheid is tijdens mijn interactieve livesessies op 25 en 28 november a.s. 
#linkinbio
In รฉรฉn van de kennismakingsgesprekken deze week In รฉรฉn van de kennismakingsgesprekken deze week kreeg ik de vraag waarom ik mijn programma een mentorship noem en geen coachprogramma. 
Dat is heel simpel: Ik ben geen coach!

Ik ben een mentor. ik deel wat ik weet, wat ik fout deed en waar ik heb mogen leren. En dat doe ik dan ook voor de volle 100%

En mijn belangrijkste lessen deel ik in mijn interactieve masterclass op 25 en 28 november. 
Ik heb je er graag bij #linkinbio
๐——๐—ฒ ๐˜€๐—น๐—ถ๐—บ๐˜€๐˜๐—ฒ ๐—ฉ๐—” ๐—ถ๐˜€ ๐—ฒ๐—ฒ๐—ป ๐—ฏ๐—ฒ๐—ฒ๐˜๐—ท๐—ฒ ๐—น๐˜‚๐—ถ. ๐—˜๐—ป ๐—ฑ๐—ฎ๐˜ ๐—ถ๐˜€ ๐—ต๐—ฒ๐˜ ๐—ด๐—ฒ๐—ต๐—ฒ๐—ถ๐—บ ๐—ฎ๐—ฐ๐—ต๐˜๐—ฒ๐—ฟ ๐—ต๐—ฎ๐—ฎ๐—ฟ ๐—ต๐—ผ๐—ด๐—ฒ ๐˜‚๐˜‚๐—ฟ๐˜๐—ฎ๐—ฟ๐—ถ๐—ฒ๐—ณ. 

Je bouwt het perfecte systeem voor Klant A.
- Je bouwt het nogmaals, van begin tot eind voor Klant B.
-  En wรฉรฉr voor Klant C.

Je hebt een bewezen proces in handen, maar je verkoopt het nog steeds als losse, unieke uren. Je bent niet schaalbaar en niet efficiรซnt.

Als strategisch partner doe je dit anders. Je gebruikt de eerste keer om het proces te onderzoeken, de tweede keer om het te perfectioneren. Daarna verkoop je de formule en de snelheid.

Het gaat niet om de techniek die je gebruikt. Het gaat om de systematiek die je aanbiedt.

Ondernemers betalen het hoogste tarief graag aan de VA die het sneller, beter en met bewezen resultaat levert. Jouw waarde zit niet in je uren, maar in de garantie van een werkend systeem.

Welke โ€˜set-upโ€™ heb jij de afgelopen maand minstens twee keer gebouwd?

๐— ๐—ฒ๐—น๐—ฑ ๐—ท๐—ฒ ๐—ฎ๐—ฎ๐—ป ๐˜ƒ๐—ผ๐—ผ๐—ฟ ๐—บ๐—ถ๐—ท๐—ป ๐—ด๐—ฟ๐—ฎ๐˜๐—ถ๐˜€ ๐— ๐—ฎ๐˜€๐˜๐—ฒ๐—ฟ๐—ฐ๐—น๐—ฎ๐˜€๐˜€ '๐—ฉ๐—ฎ๐—ป ๐˜๐—ฒ๐—ฐ๐—ต๐—ป๐—ถ๐˜€๐—ฐ๐—ต ๐—ฉ๐—” ๐—ป๐—ฎ๐—ฎ๐—ฟ ๐—ฆ๐˜๐—ฟ๐—ฎ๐˜๐—ฒ๐—ด๐—ถ๐˜€๐—ฐ๐—ต ๐—ฃ๐—ฎ๐—ฟ๐˜๐—ป๐—ฒ๐—ฟ' (๐Ÿฎ๐Ÿฑ ๐—ผ๐—ณ ๐Ÿฎ๐Ÿด ๐—ป๐—ผ๐˜ƒ๐—ฒ๐—บ๐—ฏ๐—ฒ๐—ฟ). ๐—œ๐—ธ ๐—น๐—ฎ๐—ฎ๐˜ ๐—ท๐—ฒ ๐˜‡๐—ถ๐—ฒ๐—ป ๐—ต๐—ผ๐—ฒ ๐—ท๐—ฒ ๐—ท๐—ผ๐˜‚๐˜„ ๐˜€๐—ธ๐—ถ๐—น๐—น๐˜€ ๐—ผ๐—บ๐˜‡๐—ฒ๐˜ ๐—ถ๐—ป ๐—ฒ๐—ฒ๐—ป ๐—ฎ๐—ฎ๐—ป๐—ฏ๐—ผ๐—ฑ ๐˜„๐—ฎ๐—ฎ๐—ฟ ๐—ผ๐—ป๐—ฑ๐—ฒ๐—ฟ๐—ป๐—ฒ๐—บ๐—ฒ๐—ฟ๐˜€ ๐˜ƒ๐—ผ๐—ผ๐—ฟ ๐—ถ๐—ป ๐—ฑ๐—ฒ ๐—ฟ๐—ถ๐—ท ๐˜€๐˜๐—ฎ๐—ฎ๐—ป.

๐Ÿ”— ๐—Ÿ๐—ถ๐—ป๐—ธ ๐—ถ๐—ป ๐—ฏ๐—ถ๐—ผ
๐—˜๐—ฟ ๐—ถ๐˜€ รฉรฉ๐—ป ๐˜‡๐—ถ๐—ป ๐—ฑ๐—ถ๐—ฒ ๐—ถ๐—ธ ๐—ป๐—ผ๐—ผ๐—ถ๐˜ ๐—บ๐—ฒ๐—ฒ๐—ฟ ๐˜„๐—ถ๐—น ๐—ต๐—ผ๐—ฟ๐—ฒ๐—ป ๐˜ƒ๐—ฎ๐—ป ๐—ฒ๐—ฒ๐—ป ๐—ธ๐—น๐—ฎ๐—ป๐˜. 

Die zin is: "Kun je dit even fixen? We hebben de tool al gekozen en het proces al uitgedacht."

In mijn tijd in het bedrijfsleven was het vanzelfsprekend dat je aan tafel zat zodra er een nieuw project werd opgestart.
Iedereen dacht mee en er werd geluisterd naar de mensen die het werk deden, omdat juist zij wisten waar de knelpunten zaten en welke oplossingen echt zouden werken.

Dat gaf een gevoel van betrokkenheid. Je was niet alleen uitvoerder, maar onderdeel van iets groters. En dat maakte mijn werk betekenisvol.

Toen ik later als technisch VA ging werken, viel me op hoe anders het daar vaak gaat. Je wordt vaak pas ingevlogen nadat de plannen al zijn gemaakt, de tool al gekozen is en het proces al uitgedacht is.
Jouw taak is om het technisch te regelen.

Maar juist in die fase daarvoor kun je zรณveel waarde toevoegen.
Want jij ziet hoe systemen op elkaar inwerken, wat er nodig is voor een soepel proces en waar klanten vastlopen. Een rol waarin je jouw klanten kunt laten zien dat je meedenkt, verbanden legt en leiderschap neemt op de technische zaken.

Net als in die teams van vroeger, ontstaat er weer betrokkenheid bij hen รฉn bij jou. Je werkt niet alleen meer aan het bedrijf van je klant, maar bouwt er samen iets mee op. En dat maakt alles leuker en waardevoller.

๐—ข๐—ฝ ๐Ÿฎ๐Ÿฑ ๐—ฒ๐—ป ๐Ÿฎ๐Ÿด ๐—ป๐—ผ๐˜ƒ๐—ฒ๐—บ๐—ฏ๐—ฒ๐—ฟ ๐—ด๐—ฒ๐—ฒ๐—ณ ๐—ถ๐—ธ ๐—บ๐—ถ๐—ท๐—ป ๐—น๐—ถ๐˜ƒ๐—ฒ ๐—บ๐—ฎ๐˜€๐˜๐—ฒ๐—ฟ๐—ฐ๐—น๐—ฎ๐˜€๐˜€
๐—ฉ๐—ฎ๐—ป ๐˜๐—ฒ๐—ฐ๐—ต๐—ป๐—ถ๐˜€๐—ฐ๐—ต ๐—ฉ๐—” ๐—ป๐—ฎ๐—ฎ๐—ฟ ๐˜€๐˜๐—ฟ๐—ฎ๐˜๐—ฒ๐—ด๐—ถ๐˜€๐—ฐ๐—ต ๐—ฝ๐—ฎ๐—ฟ๐˜๐—ป๐—ฒ๐—ฟ.
๐—œ๐—ธ ๐—น๐—ฎ๐—ฎ๐˜ ๐—ท๐—ฒ ๐˜‡๐—ถ๐—ฒ๐—ป ๐—ต๐—ผ๐—ฒ ๐—ท๐—ฒ ๐—ฑ๐—ถ๐—ฒ ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ฟ๐˜€๐—ฐ๐—ต๐˜‚๐—ถ๐˜ƒ๐—ถ๐—ป๐—ด ๐—บ๐—ฎ๐—ฎ๐—ธ๐˜:
๐˜ƒ๐—ฎ๐—ป ๐˜‚๐—ถ๐˜๐˜ƒ๐—ผ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฒ๐—ป ๐—ป๐—ฎ๐—ฎ๐—ฟ ๐—บ๐—ฒ๐—ฒ๐—ฑ๐—ฒ๐—ป๐—ธ๐—ฒ๐—ป, ๐˜ƒ๐—ฎ๐—ป โ€˜๐—ป๐—ฎ ๐—ฑ๐—ฒ ๐—ฏ๐—ฟ๐—ถ๐—ฒ๐—ณ๐—ถ๐—ป๐—ดโ€™ ๐—ป๐—ฎ๐—ฎ๐—ฟ โ€˜๐˜ƒ๐—ฎ๐—ป๐—ฎ๐—ณ ๐—ต๐—ฒ๐˜ ๐—ฏ๐—ฒ๐—ด๐—ถ๐—ป ๐—ฎ๐—ฎ๐—ป ๐˜๐—ฎ๐—ณ๐—ฒ๐—นโ€™.

โœจ ๐— ๐—ฒ๐—น๐—ฑ ๐—ท๐—ฒ ๐—ฎ๐—ฎ๐—ป ๐˜ƒ๐—ถ๐—ฎ ๐—ฑ๐—ฒ ๐—น๐—ถ๐—ป๐—ธ ๐—ถ๐—ป ๐—บ๐—ถ๐—ท๐—ป ๐—ฏ๐—ถ๐—ผ.
๐—ช๐—ถ๐˜€๐˜ ๐—ท๐—ฒ ๐—ฑ๐—ฎ๐˜ ๐—ฒ๐—ฒ๐—ป ๐—ฐ๐—ผ๐—บ๐—ฝ๐—น๐—ถ๐—บ๐—ฒ๐—ป๐˜ ๐—ท๐—ฒ ๐—ต๐—ฒ๐—น๐—ฒ ๐—ฏ๐—ฒ๐—ฑ๐—ฟ๐—ถ๐—ท๐—ณ ๐—ธ๐—ฎ๐—ป ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฎ๐—ป๐—ฑ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฒ๐—ป? 

Ik weet nog dat ik ooit dacht dat ik โ€œgewoon handig met techniekโ€ was. Tot een klant tegen me zei:
โ€œJij doet zรณveel meer dan wat anderen van je zien.โ€

Wow! Wat een compliment was dat en ineens realiseerde ik me dat ik me jarenlang kleiner had gemaakt dan ik was. Ik had het gelukkig nog net niet over โ€˜mijn bedrijfjeโ€™, maar vond wel dat ik โ€˜gewoon mijn werk deedโ€™.

Vanaf het moment dat ik mezelf serieus begon te nemen in de rol, zoals ik die bij deze klant al had, veranderde alles voor mij. Ik mocht samenwerken met de allerleukste klanten, die mij waardeerden om mijzelf รฉn om de strategie die ik mee bracht. Enโ€ฆnog mooier, ze waren bereid hiervoor te betalen, niet een mager tarief, maar een volwassen tarief waar je als ondernemer mee thuis kan komen.

๐—”๐—น๐˜€ ๐—ท๐—ถ๐—ท ๐˜ƒ๐—ผ๐—ฒ๐—น๐˜ ๐—ฑ๐—ฎ๐˜ ๐—ฒ๐—ฟ ๐—บ๐—ฒ๐—ฒ๐—ฟ ๐—ถ๐—ป ๐—ท๐—ผ๐˜‚ ๐˜‡๐—ถ๐˜, ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ฟ๐˜๐—ฟ๐—ผ๐˜‚๐˜„ ๐—ฑ๐—ฎ๐˜ ๐—ด๐—ฒ๐˜ƒ๐—ผ๐—ฒ๐—น ๐—ฑ๐—ฎ๐—ป.
๐Ÿ“… ๐Ÿฎ๐Ÿฑ ๐—ผ๐—ณ ๐Ÿฎ๐Ÿด ๐—ป๐—ผ๐˜ƒ๐—ฒ๐—บ๐—ฏ๐—ฒ๐—ฟ โ€“ ๐—บ๐—ฎ๐˜€๐˜๐—ฒ๐—ฟ๐—ฐ๐—น๐—ฎ๐˜€๐˜€ ๐—ฉ๐—ฎ๐—ป ๐˜๐—ฒ๐—ฐ๐—ต๐—ป๐—ถ๐˜€๐—ฐ๐—ต ๐—ฉ๐—” ๐—ป๐—ฎ๐—ฎ๐—ฟ ๐˜€๐˜๐—ฟ๐—ฎ๐˜๐—ฒ๐—ด๐—ถ๐˜€๐—ฐ๐—ต ๐—ฝ๐—ฎ๐—ฟ๐˜๐—ป๐—ฒ๐—ฟ
๐Ÿ”— ๐—Ÿ๐—ถ๐—ป๐—ธ ๐—ถ๐—ป ๐—ฏ๐—ถ๐—ผ
Volg me op Instagram

Snel naar

Home

Wing Woman Partnership

Technisch VA+

Website op maat

Contact

Copyright ยฉ 2025 TechNies| Algemene Voorwaarden | Privacyverklaring | Foto's door Linda Hastrich Authentic Stories
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren, het webverkeer te analyseren en voor persoonlijke advertentiedoeleinden. Lees meer over hoe wij cookies gebruiken en hoe u ze kunt beheren door op "Voorkeuren" te klikken. Als u akkoord gaat met ons gebruik van cookies, klikt u op "Alle cookies toestaan".
Lees hier onze cookieverklaring
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
  • Beheer opties
  • Beheer diensten
  • Beheer {vendor_count} leveranciers
  • Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
  • {title}
  • {title}
  • {title}